sobota, 25 kwietnia 2015

Body parts- moje nowe pomoce dydaktyczne:)

Chciałam się z wami podzielić wspaniałymi pomocami dydaktycznymi,które udało mi się ostatnio zakupić.Pierwsza z nich to książeczka do nauki części ciała,a dokładnie twarzy. Znajdują się w niej naklejki wielokrotnego użytku oraz 12 twarzy. Korzystałam z niej z moimi sześciolatkami i byli zachwyceni:)





Kolejna to również książeczka z twarzami, 


Ostatnia rzecz to magnetyczne naklejki wraz z tłem. Udało mi się je znaleźć w sklepie "Tiger". Ćwiczymy wszystkie części ciała i tworzymy rozmaite potworki. Świetna zabawa, a śmiech dzieci w trakcie nauki jest bezcenny :)


2 komentarze:

  1. super ten zestaw z Tigera! a jakiej wielkości jest ta tabliczka? Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabliczka jest formatu zeszytu szkolnego,czyli nie jest za duża,ale jak mam podział na grupy to pracujemy na dywanie i wtedy sprawdza się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń