poniedziałek, 2 lutego 2015

Melissa and Dough - kreatywne naklejki.

Dzisiaj chciałam się z wami podzielić moim ostatnim odkryciem.Są to naklejki wielokrotnego użytku firmy Melissa and Dough.

Problem z większością naklejek polega na tym,że jest ich zazwyczaj niewiele w zestawie, a jak się je użyje to nie można ich już przykleić w inne miejsce . Rozwiązaniem są fantastyczne naklejki wraz z tłem kompozycyjnym do wielokrotnego przyklejania i odklejania.

Zestawy,które najbardziej przypadły mi do gustu to:

- Make a meal (plansze zawierają między innymi scenerię kawiarni, fantazyjnego obiadu czy stołu piknikowego oraz różnego rodzaju potrawy. Sprawdziły się idealnie na lekcji o jedzeniu,zastawie stołowej i pomogły mi w projekcie "Healthy food vs Unhealthy").

- Make a face (doskonały do powtórzenia części ciała)

- Play house ( pomieszczenia w domu m.in. łazienka,kuchnia,sypialnia,oraz wyposażenie mieszkania.Zestaw ten sprawdzi się nie tylko przy nauce słownictwa związanego z domem,ale także  przyimków miejsca.)
- Dress up ( przydatny przy nauce słownictwa związanego z ubiorem)
- Habitats (zestaw zawiera plansze  m.in. scenerię pustyni,farmy oraz morskich głębin, oraz naklejki zamieszkujących te środowiska zwierząt).




5 komentarzy:

  1. Znam te książki, już od dawna na nie poluję, ale właśnie się zastanawiam, na ile są faktycznie reusable przy 25 osobowej klasie, możesz się podzielić doświadczeniem? I gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam te naklejki od roku i dalej spełniają swoją funkcję.Na odwrocie opakowania jest instrukcja,jak je czyścić-odrobinę płynu do mycia naczyń i ciepłej wody wlać do miski,a po wyjęciu naklejek opłukać je delikatnie w czystej wodzie.Następnie trzeba je położyć na papierowym ręczniku i czekać aż wyschną-naklejki jak nowe:) Naklejki zamówiłam na stronie amazon,ale w Polsce też były w Empiku i Smyku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna rzecz ale do 25 osobowej klasy potrzeba by było kilka zastawów. Raczej do wykorzystania na prywatnych lekcjach. Zachęciłaś tym ze się łatwo myją i można je ponownie wykorzystać. Kupię córci. Ma manię naklejania a i kiedys di nauki się przyda. Dzięki😊

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie jak by je wykorzystać w klasie? Macie jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Musiałam przeoczyć ten wpis. Ale wczoraj też poznałam te naklejki i jestem pod ich ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń