niedziela, 20 listopada 2016

Go fish! part 2- Sports and free time activities.

Mój ostatni post cieszył się ogromną popularnością, więc postanowiłam stworzyć kolejną część gry. Dzięki niej dzieci utrwalą konstrukcję I can./Can you ? (Umiem./Czy Ty umiesz?) oraz krótkie odpowiedzi na to pytanie. Będą również potrafiły opowiadać o swoich ulubionych dyscyplinach sportowych i co preferują robić w czasie wolnym.





FLASHCARDS














Karty do gry do pobrania tutaj ->download
Flashcards w jednym pliku -> download
Rewers do kart możecie pobrać tu -> Freepik


Mam nadzieję,że mój dzisiejszy post będzie dla was przydatny,jeśli tak będę wdzięczna za polubienie mojej strony na FB :) Jeśli skorzystacie z gry na zajęciach podzielcie się relacją słowną lub fotograficzną (umieszczę ja na moim funpage'u na Facebooku :)

Pozdrawiam
Edyta




Do stworzenia kart użyłam grafiki ze strony Freepik

1 komentarz: