piątek, 21 października 2016

Animals- body parts

Po raz kolejny mam dla was materiały wzbogacające lekcje z podręcznikiem Tiger 3. Obecnie rozpoczęłam rozdział o zwierzętach,a dokładniej o ich częściach ciała. Głównie skupiamy się na konstrukcji has got/hasn't got, ale postanowiłam również przypomnieć czasownik "to be" oraz "can". Jakiś czas temu natrafiłam na bloga Funglish i znalazłam tam świetne karty ze zwierzątkami. Niestety były tylko 4,a ja potrzebowałam zaangażować całą klasę,więc stworzyłam dodatkowe.







Dla tych, którzy nie korzystają z podręcznika Tiger przygotowałam karty obrazkowe oraz wyrazowe.














Na zajęciach skorzystałam również z karty pracy, która znalazłam na stronie en.islcollective.com .


Wszystkie wspaniałości czekają na was tutaj-> download

Jeśli podoba się wam mój wpis będę wdzięczna za polubienie mojej strony na FB . Dzięki temu będziecie na bieżąco z moimi pomysłami na zajęcia :)


Obrazki,których użyłam by stworzyć te piękne materiały pochodzą ze strony freepik .

sobota, 15 października 2016

Animal classification

Dzisiejszy wpis będzie nawiązywał do podręcznika Tiger 3, a konkretnie do rozdziału drugiego "Animal world". Dzieci poznają rodzaje kręgowców(mammals,reptiles,amphibians,birds,fish) i ich charakterystykę. Nauka poprzez projekty jest ciekawym urozmaiceniem zajęć. Dzieci je uwielbiają , mają dużo frajdy w trakcie tworzenia prac i przy okazji przyswajają nowe słownictwo.
Potrzebne będą klej,nożyczki,kredki i blok techniczny.Uczniowie muszą dopasować opis danej grupy do odpowiedniego zwierzęcia.


Materiały potrzebne do realizacji lekcji możecie ściągnąć klikając ten link-> DOWNLOAD